13 Aralık 2013 Cuma

Komşumun Koca Götlü Karısını Siktim! - Seks Hikayeleri

Adanada yaşıyorum. Komşumun karısı hep dikkatimi çekerdi, yürürken o koca kalçalarını sallaması, bana manalı manalı bakması beni deli ediyordu. Fakat 6-7 erkek kardeşi ve 2 büyük oğlunu düşündükçe konuşmaktan bile tırsar olmuştum. Kocası kamyon şöförüydü, adam başka bir şehire çalışmaya gidince kadın dahada iş verir olmuştu. Oğulları da doğuya dayılarının yanına tamirci olarak gidince, meydan bana kaldı. Fakat halen 2 kızı birde ufak oğlu vardı. Nasıl yapayım edeyim derken, birgün bana seslendi, perdeyi takarken korneş sökülmüş, “Korneşi nasıl taktırırım?” diye soruyordu. “Ben takarım Halime!” dedim. “Zahmet olur...” diyerek reddetti, ama bakışları öyle demiyordu. “Ne zahmeti olacak canım!” deyip, matkabı alıp evine gittim... 


Merdiven istedim, getirdi. Merdivene çıktım, matkapla tavanı delerken arasıra aşağı, göğüslerine bakıyordum, o ne muhteşem şeylerdi öyle. Neyse, işim bitti merdivenden indim. Halime bana teşekkür üstüne teşekkür ederek, ne kadar maharetli olduğumu söyledi. “Bende maharet çok Halime, ne işin düşerse emrindeyim!” dedim. O da, “Kızlar anneanelerindeler, istersen çay bırakayım?” dedi. “İyi olur komşum!” dedim. Halime mutfağa gitti, ben de elimi yıkama bahanesiyle arkasından geçerken hafifçe sürtündüm. Yine o manalı bakışı atınca cesaret aldım, elimi yıkama işim bitince tekrar geçerken, busefer resmen sikimi götüne dayadım öyle geçtim. Halime adeta dondu kaldı, tepki vermedi, hiçbir şey demedi. Ben de birşey demeden salona geçtim... 

Halime çayları getirdi. Çaylarımızı içerken sohbete başladık. Halime, “İlk kocam ölünce bu adamla evlendim, ama bana bakmıyor, eve bakmıyor!” diye sitem etmeye başladı. Yan yana oturmuştuk, kalçası kalçama değiyordu. Baktı benden hareket yok, az daha yanaştı. Ben de elimi bacağına koyup, “Bak oğulların iş buldu, sana bakarlar!” diye teselli etmeye çalıştım. O da, sadece küçük oğlunun para gönderdiğini, büyük oğluna ise dayısı yeni dükkan açtığından para veremedigini söyleyince, “Bak Halime, sana yardım edeceğim, ama borç!” diye çıkarıp biraz para verdim. Halime duygulanarak kabul etti. Ben tam kalkacakken bana sarılıp teşekkür etti. Ama ne sarılma, sırtımı sıvazlarken göğüslerini yapıştırmıştı bana... 

Ben de onun sırtını sıvazlamaya başladım. Elim biraz aşağı kayıp kalçalarına dokununca sikim kalktı. Sikimi hissetmemesi mümkün değildi. Sikimi amına bastırınca o da karşılık verdi ve bana daha sıkı sarıldı. Yanağını öptüm ve “Ben varım artık, hiçbir konuda sıkıntı çekmezsin!” dedim. Halimenin sesi çıkmıyordu, kalbinin atışını hissediyordum. Dudağını öpünce birden kollarını çekti, “Yapma, kızlar gelebilir!” dedi. “O zaman bize gel, evde kimse yok, hanım annesinde!” deyince, “Tamam, sen çık, ben anneme uğrayıp gelirim!” dedi. Götünü avuçlayıp, dudağına bir öpücük kondurup çıktım, eve gittim... 

Evde pencereden bakarak sabırsızlıkla beklemeye başladım, dakikalar asır gibi geldi. Sonunda Halimeyi sokağın başında görünce kapıya gittim, hafif araladım kapıyı. Halime evinin orada sokağı kontrol ederek benim eve geldi, kapı zaten açıktı. İçeriye girer girmez sarıldım buna. Titriyordu. Başladım dudaklarını boynunu öpüp yalamaya. Koca göğüslerine gelince Halime adeta deli olmuştu, “Beni sikmeyi sen hak ettin, şerefsiz kocama boynuz takayım da içim rahatlasın!” deyince, anladım ki kocasına kızmış, bana siktirecekti kendini... 

Sikimi çıkardım, hemen önüme çömeldi ağzına aldı. Ama nasıl yalıyor oruspu, sanki iliğimi kurutacak. Sikimi biraz yaladıktan sonra kalktı, eteğini beline toplayıp külodunu dizlerine kadar sıyırdı ve “Hadi sok canım, fazla zamanım yok, sok amıma, sik beni!” dedi. Halimenin sırtını koridorun duvarına yasladım ve sikimi sıcacık suluamına soktum. Halime, “Ohhhhh!” diye inlerken, ben de amına pompalıyordum. Ama pozisyon itibarı ile rahat sikemiyordum, bunu ters çevirdim, yüzü duvara dönük olarak, ellerini duvara yapıştırdım ve belini büktüm, sonra da arkadan amına daldırdım, tekrar pompalamaya başladım. Halime titreyerek, inleyerek boşaldı, ama ben daha boşalmamıştım. Amını sikerken kocaman götü kasıklarıma değiyordu. Müthişti götü, deli olmuştum. Boynunu, ensesini sumuruyordum. Sonunda ben de gelmek üzereydim, “Evet, evet!” diyerek amına boşaldım... 

Hemen toparlandık. Halime saçını başını düzeltip, dudaklarıma öpücük kondurdu ve “Çok güzeldi erkeğim, beni rahatlattın, bundan sonra ben de seni hep rahatlatacağım!” diyerek gitti. 

Şimdi hayalim Halimenin o koca götünü sikmek! 

[Ahmet] 

29 yorum:

  1. slm ben murat ist bahcelievlerden 42 yasında olgun 1.70 boyunda bakımlı bır beyım burda arayısım kendını bılen bakımlı evlı cıftlerle tanısmak ve beraber olmak ozellıklerım sexsde doyumsuzum 19 cm ve kalın damarlı penısım var bana ulasmak ısteyenler 05312125744 numaramdan yada sexstutkunu_44@hotmail.com adresımden bana ulasa bılırler ciddi olan arkadaslar araya bılır burda takılan herkese slm ve saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
    3. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
    4. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. hergun yenilenen birbirinden özgün hikayelerle dolu sitemize bekliyoruz. http://gerceksekshikayecisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Dindar olgun saygın dürüst samimi ve yalnız yaşayan bir hanimla gizli bir aşk yaşamak istiyorum ciddi hanimlar arayin veya mesaj atın 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  4. Slm. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yastan bayanlar cagri atin. 27 yas 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim. Ciddi samimi olanlar. 507 122 3135

    YanıtlaSil
  5. Istanbuldan 28 55 yas arasi bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  6. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
  7. 0542.607.43.55 yragim tam25cm çok iri sert kalın damarlı kocaman şapkalı kafası var.TERCİHİM ŞANLIURFADAN MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLARDAN TELF slm.ben şanlırfadan murat yragimtam25cm irisert damarlı kalın kendine güvenen evli mutsuz.evli doyumsuz.evli kaçamak seven.bekar.dul.evli çiftler.heyecan zevk mutluluk isteyen doyumsuz bayanlar arayın tanışalım.NOT:İDALIYIM BENİMLE SEKS YAPAN 25CM LİK ALETİMİ İÇİNE ALAN BAYAN HAYATI BOYUNCA İLK DEFA KADINLIĞINI BAYAN OLDUĞUNU BÜTÜN RUHUYLA... İLİĞİNDE ZEVKİ ŞEHVETİ HİSSEDECEK VE ADETA İLİĞİNE KADAR DEFALARCA ART ARDA BOŞALACAK.SEKSTEN ASLA BIKMAM YORULMAM SAATLERCE DEFALARCA ART ARDA YAPSAM YORULMAM BIKMAM YABİ HANIMLAR ANLAYACAĞINIZ DOYUMSUZ BİR ERKEĞİM KADINA KADINLIĞINI HİSSETTİRECEK YAŞATTIRACAK BİR ERKEĞİM.TERCİHİM ŞANLIURFA.GAZİANTEP.MARAŞ.ADIYAMAN VE ÇEVRE İLLER İLÇELER.VE İSTANBUL ANKARA İZMİR YADA HERHANGİ BİR İLDENDE OLABİLİR YETERKİ DÜRÜSTLÜK GÜVEN OLSUN. AMA LÜTFEN SADECE CİDDİ BAYANLAR ARASIN 2 DAKA SANAL ZEVK İÇİN ARAYIP SONRADA ARAMAYACAKSAN HİÇ ARAMA ASLINDA BİR SIRDAŞ İSTİYORUM..Sanal sohbet etmeyi seven gizli konuşmaktan hoşlanan sır saklamasını bilen,içindeki fantazileri paylaşmak isteyen arzulu istekli hanımlar evli bekar farketmez isteklerinizi mesajlarınızı bekliyorum...(gizlilik ve güven esastır) SKAYPE ADRESİM romantik_gemici@hotmail.com 05426074355

    YanıtlaSil
  8. Selam hanımlar Bursa'dan Emre ben 1.75 boyunda 60 kg 30 yaşındayım 35-55 yaslarında dıksıyonu düzgün kafa dengı maddı sorunu olmayan hanımlarla tanışmak ıstıyorum 5324820530 benı bu numaradan arayabılırsınız ıyı gunler dılerım

    YanıtlaSil
  9. ben diyarbakirdan muhammed olgun dürüst samimi ve yalnız yaşayan bir hanimla ciddi arkadaş olmak istiyorum ciddi düşünen hanimlar tanitici mesaj attın 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  10. ben diyarbakirdan muhammed olgun dürüst samimi ve yalnız yaşayan bir hanimla ciddi arkadaş olmak istiyorum ciddi düşünen hanimlar tanitici mesaj attın 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  11. selam adım mert yaşım 27 yeşil gözlü yakışıklı birisiyim sohbet etmek isteyen bayan arkadaşlar ekleyin evli bekar farketmez yaşayacaklarımız sadece ikimiz arasında kalacak ekleyin pişman olmazsınız skype mrtsln27@outlook.com

    YanıtlaSil
  12. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  13. Selam ismim --OKTAY-- azgın ve doyumsuz bir PLAYBOYUM … Am Göt yalarım. Sizi boşaltana kadar durmadan emerim ve yalarım.. Kesinlikle sınırsız biriyim.. Bunu benimle yasamak ve farkı anlamak için benimle bir kere yaşayın. Yaş sınırım yoktur Azgın - ateşli - evli - dul tüm bayanların hizmetindeyim.. Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞART.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamican fanteziler bende emin olmak için ara.. 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Nirvanaya Cıkaçağın Numara== 0 545 325 61 61== ANKARA ve çevresinden olanları beklerim hadi uçalım bebeğim...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet arkadaşlığı için her yaştan kadın arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba istanbuldan sariyerden volkan sarisin yesil gözlü 1.86 boyundayim yanliz yasiyorum bu yanlizligimi yaklaşacak bir bayan arkadaş ariyorum gezmeyi severim kensime ait spor aracim var yanlizligimi onunla paylasiyorum suan :) pisman olmazsin ararsan :) 05314707144

    YanıtlaSil
  16. ankaradan aşk adamı tabuları olmayan bir erkeğim.dış görünüşe ve maddiyata önem vermem.ankaradan türbanlı bayan arkadaş ariyorum.reelde görüşebilceğim benim gibi maddiyata ve dış görünüşe önem vermeyen aşkı reelde arayan tabularından arınmış ve uzaklaşmış olan katı kuralları olmayan burnu havada olmayan kendini beğenmiş olmayan aşka sevgiye ve bunun yanında daha bir çok şeye hasret kalan kendini yanlız ve mutsuz hissseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan ankaralı türbanlı kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan reelci bayanara önemlen duyrulur.ilanımla ciddi olarak ilgilenen ankaralı türbanlı reelci bayanlar bana iletişim bilgilerini yazarlarsa ben onlarla iletişirim.5497442499 msn bayaskerkegi@hotmail.com 3G VAR

    YanıtlaSil
  17. SLM BEN ufali ama su an GAZİOSMANPASADA kaliyorum adim KENAN yas 32 boy 168 kara gozlu kara kasli biriyim TANİSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLAR DUL KADİNLAR FANTAZİ YAPMAK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR ARAYİN TANİSALİM KONUSALİM NOTTTT LUTFEN PASİF VE TOPLAR ARAMASİN MESAJ BİLE ATMASİN İLGİLENMİYORUM 5423676203 gorungulu sex yapilir karsilikli yani SLM BEN GAZİOSMANPASADAN KENAN TANİSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLAR DUL KADİNLAR FANTAZİ YAPMAK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR ARAYİN TANİSALİM KONUSALİM NOTTTT LUTFEN PASİF VE TOPLAR ARAMASİN MESAJ BİLE ATMASİN İLGİLENMİYORUM 5423676203 gorungulu sex yapilir karsilikli yani

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan numaram 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  19. MRB BEN GAZİANTEPTEN MEHMET YALNIZ MUTSUZ BAYANLAR TANIŞMAK İSTERSENİZ SKYPE ve FACE ADRESİM:anatolian_2015@hotmail.com
    05530321653

    YanıtlaSil
  20. MRB BEN GAZİANTEPTEN MEHMET YALNIZ MUTSUZ BAYANLAR TANIŞMAK İSTERSENİZ SKYPE ve FACE ADRESİM:anatolian_2015@hotmail.com
    05530321653

    YanıtlaSil
  21. Mrb ben ist avr yakasindan tolga yasim 35 atesli evli dul bayanlar karisini paylasmak veya masaj yaptirmak isteyenler ciddi ve real olanlar arayin gizlilik ve guven icinde goruselim 0551 205 32 72

    YanıtlaSil
  22. Mrb ben ist avr yakasindan tolga yasim 35 atesli evli dul bayanlar karisini paylasmak veya masaj yaptirmak isteyenler ciddi ve real olanlar arayin gizlilik ve guven icinde goruselim 0551 205 32 72

    YanıtlaSil
  23. Merhaba;
    Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..


    Merhaba;
    Ben Dr. OKTAY (Psikolog) Ankara Keçiören den 32 yaşında 1.78 boyunda esmer kendime göre oldukça yakışıklı ve bakımlıyım.. Seviyeli kültürlü düzgün insanlarla tanışalım. Sanal ya da gerçek huzur arayan bayanlar tanışabiliriz. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel.. Real Sex İstiyorsanız Gizliliğe Önem Veririm..Numara: 0 545 325 61 61.. Her yastan bayanlar evli ciftler dul bayanlar Dindar olgun durust ve yalniz yasayan kızlar cocuk ozlemi cekenler kapalılar sınırsız uzman deneyimli bir sex makinasiyım gizlilik ve hijyen sarttir. Sınır tanımayanlar değişik fantezi arayanlar zevkin doruklarina ucmak isteyen dur durak bilmeyen atesli bayanlar arayin.. Numara: 0 545 325 61 61.. Sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara.. Azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce defalarca boşalma hazzını yaşayabiliriz. Boşaltma garantili sevişmeler yaşamak için hemen arayabilirsin. Numara : 0 545 325 61 61.. Asla ama asla rahatsız edici değilimdir sadece yaramazlık yapıp rahatlamak için arayınız. Siz hanımlarla sinirsiz ve fantazi dolu göruscem bayan arkadaşlar arıyorum.. Sexs de sınır tanımayan 16-45 yaş arası evli dul bekar kapalı kücük büyük ve Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞARTl VAR.. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamıyacağın fanteziler bende emin olmak için ara..ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Ankara keçiören ve çevresinden.( WAHATSAP VİBER LİNE VAR.... 0 545 325 6161 ).. Skype :purposelessnight Boşalma garantili telefon sohbeti için hemen arayın. NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA sadece BAYANLAR..

    YanıtlaSil
  24. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25 )

    YanıtlaSil